پروژه میان رشته‌ای علوم اعصاب

آدرس ما
تقاطع خیابان وصال شیرازی و ایتالیا، پلاک ۵۶
ارتباط با ما
​​@INRP_Admin
کانال تلگرام
@NeuroINRP

نورومارکتینگ چیست؟

نورومارکتینگ یک روش بازاریابی است که با استفاده از دانش نوروساینس به بهبود فروش و تبلیغات کمک می‌کند. این روش با بررسی عملکرد مغز و شناخت انسان، به بهبود استراتژی های بازاریابی می‌پردازد. در این روش، با استفاده از تکنیک های مختلفی نظیر اسکنر مغز و بررسی عکس العمل های شناختی، به دست آوردن اطلاعات درباره واکنش های مشتریان به تبلیغات و محصولات امکان پذیر می‌شود. با استفاده از این اطلاعات، تبلیغات و استراتژی های بازاریابی به گونه ای طراحی می‌شود که باعث جذب بیشتر مشتریان و بهبود فروش محصولات شود. نورومارکتینگ همچنین می‌تواند در بسیاری از حوزه های دیگری همچون طراحی و بهینه سازی وب سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی، طراحی سیستم‌های هوشمند و تصمیم‌گیری‌های خودکار کاربرد داشته باشد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش